Hoe kan ik bestellen?
U kan bestellen door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij antwoorden binnen 24 uur. Bij vragen mag u altijd mailen of bellen. Indien gewenst maken wij een vrijblijvende afspraak en mailen vervolgens een vrijblijvende offerte.

Is het mogelijk om een cadeaubon te bestellen?
Ja, het is ook mogelijk om een cadeaubon bij ons te bestellen. Graag hiervoor via mail of telefoon contact met ons opnemen. Wij spreken dan af wanneer deze klaar ligt en u deze kan ophalen. Ophalen kan enkel op afspraak.

Hoe lang van tevoren dien ik te bestellen?
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om te reserveren. Vooral als uw gewenste datum in een weekend of in een drukke periode (of tijdens feestdagen) valt. Reserveren is vrijblijvend en wijzigen of annuleren is nog mogelijk.
Weet u nog niet zeker hoeveel gasten er aanwezig zullen zijn dan is dit geen enkel probleem. U mag het definitieve aantal personen een week voor de bezorging doorgeven.

Kan ik de bestelling naar eigen wens aanpassen?
U kan uw bestelling naar eigen wens aanpassen (tot één week voor bezorging). Graag uw wens(en) via mail doorgeven en wij maken een passende offerte. Uiteraard mag u ons ook bellen. Annuleren is na één week voor bezorging niet meer mogelijk. Ook niet in geval van extreme weersomstandigheden (bv. hevige stormen, zware regenval, hittegolven, sneeuw etc.) of persoonlijke situaties (ziekte etc.).

Wanneer dien ik de definitieve aantallen door te geven?
De definitieve aantallen kan u doorgeven tot uiterlijk één week voor bezorging. Gelieve dit via mail te doen. Wijzigen of annuleren van de bestelling is daarna niet meer mogelijk.

Er zijn kinderen bij, hoe werkt dit?
Een kind tot 12 jaar kan u als half persoon rekenen (bij normaal eetpatroon). In principe betalen zijn de helft van de prijs van een volwassene. Er zijn enkele uitzonderingen, deze prijzen staan altijd op de website vermeld.Uiteraard voorzien wij voor ieder kind een bord en bestek. 

Zijn de gerechten echt wel voldoende voor 1 persoon?
Ja, alle gerechten zijn voldoende voor één persoon met een normaal eetpatroon.

Wat is het minimale aantal personen om te kunnen bestellen?
Het minimale aantal personen om te kunnen bestellen staat altijd op de website vermeld. Voor het ter plekke bakken van vlees/vis (BBQ) hanteren wij het minimum van 10 personen.

Vegetarisch, vegan, halal, dieetwensen, allergieën, intoleranties of andere speciale wensen?
Als u speciale wensen heeft, kunnen wij u daarin zeker tegemoetkomen. Wij bereiden desgewenst halal, vegan, vegetarisch, lactose-en glutenvrij of zoutarm. Ook voor 1 persoon! Neem voor meer bijzonderheden altijd en tijdig contact op via telefoon of via mail. U kan de speciale wensen doorgeven tot uiterlijk één week voor bezorging. Ter plekke kunnen wij dit niet meer aanpassen.
Ondanks onze zorgvuldigheid om kruisbesmetting te vermijden, kunnen wij niet garanderen dat onze gerechten volledig vrij zijn van allergenen en aanvaarden wij hiervoor geen aansprakelijkheid. 

Wat dien ik zelf te voorzien voor de catering?
Graag twee of drie tafels voor het buffet voorzien. Voor de etensresten graag een afvalbakje. Wij voorzien geen drank en glazen. 
Voor het ter plekken van het vlees/vis (BBQ) is in geval van regen/extreme warmte een afdak/parasol/tent voor de BBQ voldoende. In de herfst/winter is een afdak of tent  noodzakelijk. 

Hoeveel tafelruimte neemt het buffet in?
Dit hangt af van het buffet wat u gekozen heeft en van het aantal personen. Advies is om twee of drie tafels te voorzien.

Blijft het eten warm/koud?
Ja, alle warme gerechten zitten in een chafing dish (hiervoor berekenen we geen extra kosten). U hoeft zelf niets zelf te voorzien.
Ja, alle gerechten blijven koud. Wij bezorgen deze in speciale gekoelde boxen (55 cm. hoog, 40 cm. breed, 60 cm. diep) . Het eten blijft hierin echt uren koel (mits de boxen gesloten blijven).

foto box

Wanneer bent u aanwezig bij een BBQ?
Afhankelijk van het aantal personen zijn wij ongeveer 45 of 60 minuten voor aanvang eten aanwezig. Het exacte tijdstip stemmen we altijd onderling af en geven we minimaal 1 week voor de BBQ door.

Wanneer halen jullie alles weer op?
Bij de bezorging spreken we af wanneer we alles ophalen. Meestal is dat de volgende dag of indien gewenst dezelfde dag.

Is afwassen nodig?
Nee, afwassen is niet nodig. Wij wassen alles voor u af.
Wij nemen geen afval mee (graag hiervoor een afvalbak voorzien). Het servies graag zonder afval of etensresten in de meegeleverde kratten klaarzetten.

Ik wil graag een tent, tafel, stoelen of andere materialen huren kan dit?
Wij verhuren geen materialen, hiervoor verwijzen wij u naar een cateringverhuurbedrijf. Enkel borden, bestek, servetten en chafing dishes zijn bij bestelling van eten inbegrepen. Glazen zijn niet inbegrepen.

Zijn alle prijzen inclusief of komen er nog extra kosten bij?
Al onze prijzen zijn inclusief borden, bestek, servetten, afwas en bezorging (< 15 km.). Bij een BBQ is de huur van een BBQ en het ter plekke bakken (minimaal 10 personen) door een BBQ chef kok inbegrepen. Voor het berekenen van de reiskosten >15 km. (vanaf Boorsem) kan u contact met ons opnemen. Wij voorzien geen glazen, koelingen, drank etc.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW

Ik wil geen borden en bestek, maar wel de rest kan dat?
Uiteraard mag u uw eigen servies gebruiken. Dit is zeker mogelijk, maar heeft geen consequentie voor de prijs. 

Wanneer en hoe betaal ik mijn bestelling?
Gelieve ten laatste één week voor bezorging de juiste factuur gegevens door te geven. Aanpassingen zijn daarna niet meer mogelijk. Bij de bezorging geven wij de factuur. Betaling kan via bank of contant bij bezorging. Indien een voorschot van toepassing is zullen we dit tijdig bespreken.

Maasland Catering is FAVV-AFSCA gecertificeerd en voldoet aan de norm voor kwaliteitsbewaking van voedselveiligheid en hygiëne.